  • Data: 2003-11-13 11:08:53
    Temat: Re: zpomniane hasło w Płatniku :((
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek wrote:
    > W jaki sposób uruchomić Płatnika, gdy zapomniano hasła??
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam

    Dzisiaj znalazłem:
    From: Andrzej Kaczmarczyk <a...@g...pl>
    Subject: Re: platnik-zus-haslo

    Jasne. Właśnie się "włamałem" do płatnika przez telefon (nie podłączony
    do komputera).

    Rejestr:
    HKEY_LOCAL_MACHINE/software/prokom software/platnik/5.01.001/Admin
    Podmień klucze wartości kluczy Adm(x) na wartości z Płatnika (na innym
    komputerze np.) do którego znasz hasło, i masz wtedy to samo hasełko.
    Zapewne wystarczy podmienić ostatni, albo skasować jego wartość (nic nie
    wpisywać), ale po prostu nie sprawdzałem.

    I to cała ochrona danych w Płatniku.
    Działa też "międzysystemowo" - sklonowałem tak hasło z w98se na XP.

    Andrzej.

    RobTM:)
    --
    My signature has gone to Florida.