  • Data: 2005-12-29 08:26:15
    Temat: Re: zmiana siedziby firmy - terminy - problem?
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" napisał:

    > Poczekać jaka data będzie na nowym wpisie. Bo jest duża szansa, że
    > styczniowa. I wtedy problem z głowy.

    No sama nie wiem. Najlepsze, że w tej wyszukiwarce przedsiębiorców
    http://gimli-1.um.warszawa.pl/edg_wyszukiwarka/edg_w
    yszukiwarka.asp
    firma istnieje już pod nowym adresem, a mimo to wczoraj byłam w nowym
    urzędzie i powiedziano mi, że elektronicznie to oni to zmieniają w moment,
    ale na papiery to trzeba czekać. Dziwne to jest.

    Pozdrawiam serdecznie,
    --
    Małgorzatka