  • Data: 2006-05-20 04:57:15
    Temat: Re: zmiana miejsca zameldowania i NIP-3
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą to profilaktycznie dobrze jest
    > tez napisać pisemko z informacją o zmianie miejsca zamieszkania do
    > starego US żeby cię potem nie ścigali że np. PIT5 nie złożyłeś. Urzędy
    > maja tendencję do nieprzekazywania sobie takich informacji w rozsądnym
    > terminie chociaż maja taki obowiązek.

    :-)
    Właśnie parę dni temu zadzwonili do mnie z poprzedniego US z pytaniem
    czemu nie składam deklaracji VAT.
    VAT-5 z nowego US nosi datę 2 września 2005.

    pzdr

    Tomek

    Potrzebujesz gotowki? Halogotowka to nawet 50 000 bez wizyty w banku.
    Rata od 35 zl, bez poreczycieli. Wypelnij formularz. Oddzwonimy.
    >>> http://link.interia.pl/f1942