  • Data: 2003-07-18 21:05:30
    Temat: Re: zlodzieje z Pioneer Pekao Investment Management
    Od: "news.onet.pl" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety bylem naiwny i dlatego chcialem tym razem przestrzec innych.
    Na mysl o jakimkolwiek funduszu dostaje drgawek.
    Kiedys kolega z lawy szkolnej "ubezpieczyl" moje "drobne" w Commercial Union
    Na tamtej tarnsakcji starcilem po 5 latach dokladania okolo 3 000 zl
    Tak wiec moje drgawki na haslo "fundusz" sa chyba uzasadnione
    MW