  • Data: 2011-04-07 13:07:33
    Temat: Re: zgłoszenie DG w US - REGON potrzebny?
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrniprbjt.uca.proteus@pl-test.org...

    > http://www.druki.gofin.pl/index.php?action=wzory&id=
    1004
    > Są jeszcze 3 załączniki, a na końcu EDG-1 masz tabelkę w której dodajesz
    > informację
    > o owych załącznikach. :) Że stracona, to nie przesadzaj, szanse że się
    > ktoś doczepi
    > są bardzo nikłe, po prostu warto dmuchać na zimne. :)
    >
    > I tak kontrolnie: jak zostawiasz coś (w dowolnym) urzędzie, to oczywiście
    > masz
    > ze sobą kopię dokumentu, na której pani Ci podbija, że przyjęto i data?
    > Ew.
    > wysyłasz wszystko poleconym za potwierdzeniem odbioru (ZPO)? :)

    Dzięki :)
    Wyglada na to, że powinnam była wypełnić EDG-RB. Coś mi się kojarzy, że w UM
    przy rejestracji mówiono mi, że numer rachunku mam do US podać sama, bez
    pośrednictwa urzędu. Może jednak coś źle pamiętam?
    Też nie sądzę, aby US chciał mnie karać za ten NIP-1.

    Jeśli chodzi o składane przeze mnie dokumenty - to robię ksero i biorę
    pokwitowanie na wszystkim, co oddaję w urzędach. Jedyny wyjątek - to moja
    pierwsza wizyta w ZUS, gdyż poszłam tam właściwie tylko po dokładne
    informacje co i jak mam wypełnić, a urzędniczka wyjęła druczek i
    podyktowała - które rubryki muszę uzupełnić.

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl