  • Data: 2002-08-20 07:12:38
    Temat: Re: zeznanie roczne PIT37
    Od: "Iwona" <i...@...v.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "papajoe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ajspcv$306m$1@pingwin.acn.pl...
    > Po złożeniu zeznania US uzależnił zwrot nadpłaty od złożenia NIP 3
    > (żona zmieniła miejsce zamieszkania w 2000r - trochę się spóżniłem ) .
    > Złożyłem NIP 3 i nadal czekam, czy będę czekał 3 miesiące od złożenia NIP
    3
    > ???????
    > według mnie nie powinienem.
    > Wobec tego jesli nie powiniem czekać to należą się odsetki - ile za dzień
    > zwłoki ?
    > i co zrobić jesli US ich nie naliczy ?

    Z tego co mi wiadomo jeżeli nastąpiła zmiana danych osobowych, w tym miejsca
    zamieszkania, szczególnie gdy dotyczy to zmiany US to nalezy to zrobic,
    najpozniej w twoim przypadku razem z zeznaniem rocznym za 2000 rok. Zatem
    dosc znaczne to spoznienie. US ma w tym przypadku czas 3 miesiecy na zwrot
    bez wyplacania ci zadnych odsetek. To ty tu jestes winien.

    Pozdr.
    Iwona