  • Data: 2003-03-29 23:00:50
    Temat: Re: zdrowotne w kwietniu i maju
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Mar 2003, hADeSik wrote:
    [...]
    >+ a dla mnie nie jest logiczne - nijak nie moge zrozumieć skąd wzięli 75%
    >+ przeciętnej... no bo gdyby wzięli całą przeciętną to bym jeszcze
    >+ zrozumiał... ;-(

    No toż stopniowo dojdziemy. Do 250% średniej, nic się nie martw :>
    Tylko nie można tak na jeden raz, bo za bardzo by się "lud" oburzył :]

    A tak - to za jakiś czas będzie konieczność 'wyrównania' składek
    społecznych (minimalnych) również do 75% ("bo to nielogiczne
    i w sumie nie ma podstaw prawnych żeby były rózne podstawy"),
    a później się zobaczy jakie będą nowe argumenta :(

    pzdr, Gotfryd