  • Data: 2003-09-23 05:56:07
    Temat: Re: zdrowotne do pit-5
    Od: "Trasher" <t...@r...pierog.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam, pomocy, bo zgłupiałam. Ile mam policzyć zdrowotnego do pit-5 od
    > osoby fizycznej prowadzącej DG, przyjmując minimalne stawki ZUS???
    > Pilne, bo pocztę mam do 19. Wybaczcie, wiem, że jakiś cazs temu to
    > pytanie już było. Przegląd zrobiłam ale nie znalazłam.

    Do ZUS placisz stawke 8%, i za miesiac lipiec (placone w sierpniu) wynosila
    ona 135,17 PLN. Do PIT5 odprowadzasz jedynie 7.75% i z prostej proporcji
    wychodzi to 130.95PLN - tyle wpisujesz do PIT5. Pozostala czesc skladki
    (4.22 PLN) mozesz wpisac do kpir (przynajmniej ja tak robie :))

    Pozdrawiam
    TomaszM