  • Data: 2009-02-17 15:34:43
    Temat: Re: zawieszenie działalności: TAK czy NIE
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-02-2009 o 16:00:52 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Ponadto obiło mi się o uszy, że po 10 miesiącach niewykonywania
    > czynności VATowych wylatuje się z VATu, ale tu niech się mądrzejsi
    > wypowiedzą.

    Abstrahując od tego kto jest mądrzejszy :-) przepis jest taki:

    art. 14 uptu
    3. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio, w przypadku gdy podatnik, o którym mowa w
    art. 15, będący osobą fizyczną nie wykonywał czynności podlegających opodatkowaniu co
    najmniej przez 10 miesięcy. Nie dotyczy to podatników, którzy zawiesili wykonywanie
    działalności gospodarczej na podstawie przepisów o swobodzie działalności
    gospodarczej.

    Czyli uwzględnili zawieszenie przy ostanich nowelizacjach

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek