  • Data: 2010-02-04 17:15:24
    Temat: Re: zawieszenie DG
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-04 17:32, Maddy wrote:
    > Że co?
    > Będą Cię monitorować czy czasem nie czytasz staruszkom w domu opieki?
    > Nie grasz w piłkę z dzieciakami z domu dziecka? Nie rozdajesz posiłków
    > bezdomnym?

    Zawsze można się nie zgodzić na takie warunki i nie podjąć pracy.

    Natomiast jak już ktoś to zaakceptował i podpisał kwity, to elementarna
    ludzka uczciwość wymaga dotrzymania umowy.

    > A jakbyś chciał zostać honorowym krwiodawcą? Dzień wolny się należy bo
    > upuszczanie krwi osłabia!
    >
    > A pograć w tenisa możesz po pracy. A skopać ogródek, drwa narąbać do
    > kominka? Dach załatać?
    > To wszystko są męczące zajęcia.

    I bardzo dobrze. IMHO, nic tak nie odpręża po siedzeniu za biurkiem i
    pracy umysłowej jak zdrowy wysiłek fizyczny.

    > [...]
    >
    > To powiedz ile kosztuje takie sprzedanie się w niewolę?

    Zgaduję, że wysokość wynagrodzenia jest informacją poufną :-P

    > Naprawdę warto?

    Zależy od tego co kto lubi.

    Jak jeszcze byłem pracownikiem najemnym, to praca w (zapewne) podobnej
    korporacji i tzw. złote łańcuchy specjalnie mi nie przeszkadzały.

    Zalety to godziwe wynagrodzenie (kilka średnich krajowych), w miarę
    jasna ścieżka kariery zawodowej, zapewnione szkolenia w mniej lub
    bardziej egzotycznych zakątkach świata, fajne projekty w
    międzynarodowych zespołach, etc.

    Oczywiście, ażeby nie było tak różowo, to po drugiej stronie
    nienormowany czas pracy (pracowałem jako tzw. średni szczebel kadry
    zarządzającej) - co wbrew pozorom nie było zaletą, użeranie się z
    podwładnymi i klientami, z czasem wypalenie zawodowe.

    Tak więc po ładnych kilku latach z prawdziwą przyjemnością "rzuciłem
    papierami" i poszedłem "na swoje".

    Piotrek