  • Data: 2010-02-04 17:14:57
    Temat: Re: zawieszenie DG
    Od: "Michał Gnat" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maddy" napisała :

    > Że co?
    > Będą Cię monitorować czy czasem nie czytasz staruszkom w domu opieki?
    > Nie grasz w piłkę z dzieciakami z domu dziecka? Nie rozdajesz posiłków
    > bezdomnym?
    > A jakbyś chciał zostać honorowym krwiodawcą? Dzień wolny się należy bo
    > upuszczanie krwi osłabia!
    > A pograć w tenisa możesz po pracy. A skopać ogródek, drwa narąbać do
    > kominka? Dach załatać?
    > To wszystko są męczące zajęcia.
    > A taka np. przeprowadzka? Człowiek po weekendzie jedzie nosem po ziemi.
    Może zbyt czarno to przedstawiłem, rozeszło się o to że obecnie jestem
    również prezesem pewnego stowarzyszenia i choć nie pobieram tam
    wynagrodzenia to jednak im się to niezbyt spodobało, choć gdy wytłumaczyłem
    że sprawa dotyczy pracy z młodzieżą i traktuję to jako jedno z moich hobby -
    trochę odpuścili.
    Generalnie właśnie kładli nacisk że oni widzą to tak że po pracy to głównie
    rodzina, działka, itp.
    Apropos: Honorowym Krwiodawcą akurat jestem ale nie wpadłem na to że mogło
    by im to przeszkadzać :)

    > To powiedz ile kosztuje takie sprzedanie się w niewolę?
    > Naprawdę warto?
    over 10k PLN netto, umowa o pracę,

    Dla mnie gra warta świeczki

    Michał