  • Data: 2010-02-04 16:32:32
    Temat: Re: zawieszenie DG
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-02-2010 16:54, Michał Gnat pisze:

    > To duży światowy koncern i tłumaczą to w ten sposób że u nich jest taka
    > polityka, że chcą mieć pewność iż po pracy czy w weekendy będę odpoczywał
    > aby jak najlepiej dla nich pracować. W grę nie wchodzi żadna działalność
    > zarobkowa, choć z projektu umowy jak dla mnie wynika że i niezarobkowo
    > również nie bardzo (np. wolontariat, działalność charytatywna).

    Że co?
    Będą Cię monitorować czy czasem nie czytasz staruszkom w domu opieki?
    Nie grasz w piłkę z dzieciakami z domu dziecka? Nie rozdajesz posiłków
    bezdomnym?
    A jakbyś chciał zostać honorowym krwiodawcą? Dzień wolny się należy bo
    upuszczanie krwi osłabia!

    A pograć w tenisa możesz po pracy. A skopać ogródek, drwa narąbać do
    kominka? Dach załatać?
    To wszystko są męczące zajęcia.

    A taka np. przeprowadzka? Człowiek po weekendzie jedzie nosem po ziemi.

    > Z jednej strony trochę uwiązanie do firmy ale skoro by mi się to opłaciło to
    > dlaczego nie?

    To powiedz ile kosztuje takie sprzedanie się w niewolę?
    Naprawdę warto?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813