  • Data: 2004-04-23 18:01:40
    Temat: Re: zawiadomienie o remanencie srodrocznym
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0404231858590.436@athlon.portezja
    n.zabrze.pl...

    > Mi się wydaje że ci się dobrze wydaje :)
    > Remanent to jest twoje *prawo*. Powinieneś napisać nie "za tydzień"
    > a podać datę IMHO !

    A jak to wygląda jesli ktoś robi remanenty regularnie co miesiąc dla celów
    obliczania zaliczki PDOF? Czy również powinien zawiadamiać o każdym
    remanencie naczelnika? Wydaje mi się, że z treści art.44 ust.2 UPDOF
    wywnioskować można, że jest to metoda standartowo dopuszczona w ustawie i
    zawiadomienia nie są konieczne.

    Darek