  • Data: 2004-10-07 11:47:03
    Temat: Re: zatrudnienie księgowego
    Od: "Profil1" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oczywiście zgodzę się, iż w rozumieniu KC 'prowadzenie księgowości
    > kreatywnej' nie jest podpada pod umowę o dzieło (bo takie było pytanie)
    > choć *dziełem* taką pracę można byłoby potocznie z pewnością nazwać...

    Sporzadzenie Bilansu - to doradztwo?? Myslalem ze jest to czysta prawie ze
    fizyczna robota.
    A poza tym znam niewielu doradcow ktorzy potrafia zrobic Bilans(zawsze
    wymysla cos bardzo dziwnego;-)
    No to moze byc sporzadzenie zestawienia obrotow i sald na oprogramodwaniu
    zleceniodawcy, a aby aporzadzic takie zestwienie musisz zaksiegowac
    wszystkie dowody.
    pozdr.
    Swietne Biuro Rachunkowe