  • Data: 2003-07-08 17:15:19
    Temat: Re: zasiłek rodzinny
    Od: "Karolina" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prowadzę firmę w której zatrudniam 3 pracowników na umowę o pracę.
    Chciałbym zatrudnić jeszcze dwóch na umowę zlecenie ale z tego co się
    orientuję firmy zatrudniające od 5 pracowników muszą płacić im również
    zasiłek rodzinny,a nie chciałbym się w to bawić.
    > Dlatego pytam czy ci na umowę zlecenie liczyliby się do tej piątki czy
    nie?

    Witaj,
    Ja miałam taki sam przypadek, zatrudniałam na umowę o pracę 2 pracowników i
    jednego na umowę zlecenie. I wiesz co? Musiałam wypłacać zasiłek rodzinny
    właśnie tej osobie na umowę zlecenie !
    To nic, że nie zatrudniałam 5 pracowników. A z chwilą, kiedy tę właśnie
    osobę zatrudniłam na umowę o pracę, ZUS przejął płacenie zasiłki rodzinnego.
    Pozdrawiam
    Karolina