  • Data: 2004-08-12 16:05:52
    Temat: Re: zasiłek macierzyński
    Od: "michal" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >a co to znaczy ze wypadlam z ubezpieczenia? place regularnie co miesiac,
    >wiec dlaczego mialabym wypasc???

    Jeżeli płacisz bez spóźnień, w odpowiedniej wysokości i zadeklarowałaś
    wpłaty na dobrowolne ubezpieczenie chorobowe w deklaracji ZUA, to nie masz
    się czego obawiać. Z doświadczenia wiem, że dość często zdarzają się
    rozmaite pomyłki i dlatego radzę upewnić się w ZUS, czy wszystko jest w
    porządku.

    >to z 12 mies czy 6???????

    12 miesięcy. Dałem Ci linka do oficjalnej strony ZUS. Przeczytałaś? 6
    miesięcy jest dla pracowników.

    >podstawa do ubezpieczenia spoleczneho tak? zdrowotne to co innego tak???
    >pozdrro

    Zdrowotne to co innego. Zgadza się. Chodzi o podstawę wymiaru ubezpieczenia
    chorobowego, które jest jednym z elementów ubezpieczeń społecznych.