  • Data: 2004-11-15 15:12:47
    Temat: Re: zapomniany koszt z zeszłego roku
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cnadev$isq$1@opal.futuro.pl>, jureq wrote:

    > Jesli KPiR i kasowo to tylko i wylacznie w dacie zaplaty. I nie

    Tez myslalem o tym, po rozmowie ze znajoma ksiegowa doszlismy do tego
    ze przy miesiecznych ratach NA PEWNO nie maja sie prawa przyp*, przy
    jednorazowce NIE POWINNI.
    A ze mi to rybka to zrobilem miesiecznie.
    Dopiero po kilku latach znalazlem tekst o tym przenoszeniu na nastepny
    rok i z lekka zaklalem.
    Z kolei czytales chyba juz post Maddy z tym proporcjonalnym rozdzielaniem na
    poszczegolne lata.
    Paragraf 22 nigdy nie zostal odwolany. (Malo tego, wyszedl "Paragraf
    23" choc jeszcze go nie czytalem).
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl