  • Data: 2011-06-07 19:18:17
    Temat: Re: "zapłacono" na fakturze
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@b...org> napisał w wiadomości
    ....@n...onet.pl...

    > Nie musisz, ale to nie znaczy, że Ci nie wolno.

    Ale klient mi dzis dzowni ze moze sobie podetrzeć taką fakturą tyłek- ze nie
    ma na niej rozliczenia ze zapłacił cos wcześniej.
    Powiedziałem mu ze - potwierdzenie wpłaty otrzymał na poczcie w banku itp...
    a na fakturze pisze tylko "do zapłaty" - Twierdził ze U. S powiedzieli mu
    ze taka fv nic nie warta--... Miał racje ?