  • 1. Data: 2011-06-07 13:44:12
    Temat: "zapłacono" na fakturze
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Jestem dostawcą internetu.
    Wystawiam faktury za dostęp do internetu-
    Czy wystawiając fv za aktualny miesiac- np czerwiec-, musze na niej umiescić
    informacje dodatkową
    typu " rozliczenie za maj- zapłacono - dziekuje :)"
    czy klientowi wobec U.S powinno wystarczyc dowodód wpłaty z banku czy poczty. ?

  • 2. Data: 2011-06-07 14:38:53
    Temat: Re: "zapłacono" na fakturze
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    "BETON" <b...@m...pl> wrote:
> [...]
    > typu " rozliczenie za maj- zapłacono - dziekuje :)"
    > czy klientowi wobec U.S powinno wystarczyc dowodód wpłaty z banku czy poczty. ?

    Nie musisz, ale to nie znaczy, że Ci nie wolno.

  • 3. Data: 2011-06-07 19:18:17
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@b...org> napisał w wiadomości
    ....@n...onet.pl...

    > Nie musisz, ale to nie znaczy, że Ci nie wolno.

    Ale klient mi dzis dzowni ze moze sobie podetrzeć taką fakturą tyłek- ze nie
    ma na niej rozliczenia ze zapłacił cos wcześniej.
    Powiedziałem mu ze - potwierdzenie wpłaty otrzymał na poczcie w banku itp...
    a na fakturze pisze tylko "do zapłaty" - Twierdził ze U. S powiedzieli mu
    ze taka fv nic nie warta--... Miał racje ?

  • 4. Data: 2011-06-07 19:32:56
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-06-07 21:18, BETON pisze:

> [...]
    > itp... a na fakturze pisze tylko "do zapłaty" - Twierdził ze U. S
    > powiedzieli mu ze taka fv nic nie warta--... Miał racje ?

    Nie. :)
    W rozliczeniu za ubiegły rok obowiązuje jeszcze zasada udokumentowania
    poniesienia wydatków - nie wystarczą same faktury ale właśnie wyciągi z
    banku , przekazy pocztowe czy dowody KP.
    Twój klient był po prostu leniwy. Nie doczytał, nie chciało mu się, nie
    zna przepisów...
    Oczywiście taka adnotacja na fakturze ułatwiłaby mu zapewne rozmowę w US
    ale nie popełniłeś błędu. :)

    --
    spp

  • 5. Data: 2011-06-08 06:09:21
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

> [...]
    > przepisów...
    > Oczywiście taka adnotacja na fakturze ułatwiłaby mu zapewne rozmowę w US ale

    mozna znaleźć to w jakichś przepisach zebym mógł sie czymś wesprzeć ?

  • 6. Data: 2011-06-08 06:49:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    > mozna znaleźć to w jakichś przepisach zebym mógł sie czymś wesprzeć ?

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 25 maja 2005 r. w sprawie zwrotu
    podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania
    faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których
    nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług

    §9