  • Data: 2004-09-11 13:48:12
    Temat: Re: zaokrąglanie wartości na fakturze
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ oczywiście.
    > Tyle iż RoManowi i mi chodzi o INNY błąd.
    >
    > Spróbuję w osobnym poście, bo grupowicze pewnie już przestali czytać
    > a widzę że i nasz krótkofalowiec czeka w kolejce :)

    Marcin który ropoczął wątek zapytał, czy lepiej zaokrąglać kwoty na fakturze
    z dokłądniścią do 2-groszy, czy czy też po staremu z dokłądnością do 1-go
    grosza, bo jak gdzieś zasłyszał zaokrąglanie z dokłądnością do 2 groszy daje
    później bardziej zbliżoną do rzeczywistości wartość sumy faktur w
    zestawieniu. I do tego wątku się odniosłem. W dalszych postach i
    rozważaniach typu 4/5 nie widzę nieścisłości, a przeciwnie zgadzam się z
    nimi.
    Atomek