  • Data: 2010-05-19 19:09:50
    Temat: Re: zaokraglanie kwot
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:ht1cth$brj$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

    > po cholere ? po co zmieniac sposob liczenia - zreszta na nieuczciwy
    > zaqwyzajacy vat- tylko dla paragonow fiskalnych ? Skoro mozna wartosci
    > wklepac ?

    zreszta jakbys dotyczal dokladnie to bys pojal ze nie szukam programu.
    Chce userom ulatwic to w moim programie i zadalem proste pytanie.
    Z odpoiedzi wynika ze w rejestrze musza sie wartosci zgadzac z tymi na
    paragonach a wiec user musi do 5 pol (stawek) po prostu dodac wartosc z
    raportu miesiecznego i wsio , generuje deklaracje