  • Data: 2010-05-21 17:48:42
    Temat: Re: zaokraglanie kwot
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 May 2010, Maddy wrote:

    > Zawsze mnie zaskakuje łatwość, z jaką niektórzy uznają, że wszyscy mają
    > w firmie jeden komputer i góra trzech pracowników na krzyż.
    >
    > Sugerujesz, żeby duża firma z kilkoma magazynami ot tak zmieniła sobie całe
    > oprogramowanie finansowo - księgowe (tak całe

    Ale to oprogramowanie zazwyczaj się zmienia, jak najbardziej, i czasem
    właśnie całe, za pomocą operacji potocznie zwanej pod nazwą "upgrade" ;)
    Z p. widzenia dostawcy programu - najchętniej w ramach umowy serwisowej,
    z p. widzenia klienta "przecież zapłaciłem" najlepiej za darmo i na
    wczoraj :|, niemniej w tym stylu to działa.

    > Bosz, żeby tak dawali mi dychę za każdego, który potrafi w minutę rozwiązać
    > innym wszystkie problemy. Byłabym bogata.

    :)

    pzdr, Gotfryd