  • Data: 2008-01-08 20:58:04
    Temat: Re: zamknięcie DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Jan 2008, Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Tzn. gdy sprzęty były zakupione przed tą nowelizacją, to od nich VAT
    > od ceny rynkowej, a późniejsze od zakupu? Jakoś mi się nie chce wierzyć.

    Bo też jest inaczej: do nowelizacji, w momencie zamykania DG albo
    darowania takiego starocia trzeba było zwrócić VAT od wartości
    rynkowej (tylko).
    A od nowelizacji - od wartości nabycia.

    > Granda. Zupełnie inaczej by można było to zrobić.

    Widocznie magiczne słowa "podatnik może" nie mogą przejść przez gardło
    (albo palce) naszym ustawodawcom.

    pzdr, Gotfryd