  • Data: 2008-01-08 20:54:44
    Temat: Re: zamknięcie DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Jan 2008, Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 marca 2006 r. w sprawie kas
    > rejestrujących (pewnie z aktualizacjami)

    Ano, z dnia 20 grudnia 2007 :)
    http://podatki.pl/akty/201207.htm

    > z wyłączeniem, jak piszesz, paru rzeczy. M.in. aparatów foto (dlaczego
    > akurat tego, to nie wiem, heh).

    Też nie wiem, ale podejrzewam że swój udział ma spory przemyt
    "walizkowy".

    > Bez aparatów; a nawet jak jakiś znajdę, to sprzedam innej firmie,
    > albo zlikwiduję, bo skoro muszę szukać, to popsuty. :)

    :)

    > Dodatkowo znajomy księgowy mi powiedział, że sprzedawać muszę tylko
    > rzeczy z wyposażenia

    Jak chodzi o VAT, to jeśli kontrolerowi będzie się chciało przejrzeć
    faktury zakupów wyposażenia nieewidencjonowanego, to też może
    wypadnie się tłumaczyć, jak było mocno nowe :)

    > PS Ogólnie sens oddawania VAT-u przy likwidacji widzę, ale ZUPEŁNIE nie
    > widzę sensu oddawania VAT-u po cenach zakupu.

    W zupełności się zgadzamy.
    I wielokroć podkreślałem, że tak BYŁO.
    Zmieniono pod pozorem defiskalizacji państwa :>

    pzdr, Gotfryd