  • Data: 2006-03-31 14:18:26
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Mar 2006, No Name wrote:

> [...]
    [...]
    > Ale zapomniałeś dodać, że dotyczy to zameldowania na czas poniżej 2 m-cy.
    > Przy zameldowaniu na okres dłuższy dowód osobisty już nie wystarczy
    >
    > No i co z tego, skoro tylko na mniej niż 2 m-ce
    >
    > Art. 9.
    >
    > 2a. Przy zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy trwający ponad 2 miesiące
    > należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt
    > stały lub czasowy trwający ponad 2 miesiące, dokonane przez właściciela lub
    > inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu, oraz, do wglądu,

    A nie jest to właśnie ten UCHYLONY PRZEZ TK przepis??

    To że przepis został/był w treści nie znaczy że obowiązuje...

    O ile mnie pamięć nie myli TK rozstrzygał że zameldowanie i prawo
    do lokalu to odrębne rzeczy więc nie ma podstaw żeby do spełnienia
    obowiązków wynikających z jednej właściwości (obowiązku zameldowania)
    wywodzić inne zobowiązania (obowiązek przedstawienia prawa do
    lokalu), czyli przepis jest NIEZGODNY Z KONSTYTUCJĄ.
    Coś pokręciłem?? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)