    From: "Mirosław Borodziuk" <a...@q...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zalozenie firmy
    Date: Mon, 23 Sep 2002 21:31:06 +0200

    > Witam,
    > chcialbym zalozyc wlasna firme, ktora zajmowalaby sie uslugami
    internetowy,
    > miedzy innymi obsluga sieci komputerowych. Mam w zwiazku z tym kilka
    pytan:
    > 1) slyszalem, ze na udostepnianie internetu trzeba miec koncesje.. czy to
    > prawda?? jak zalatwic taka koncesje? gdzie i ile to kosztuje??

    Potrzebne jest zaświadczenie o zgoszeniu działalności telekomunikacyjnej nie
    wymagającej zezwolenia.
    Dzialalnosc telekomunikacyjna zglaszasz w URTiP.
    Poczytaj o tym na www.teleprawo.lo.pl
    Koszty wydania zaswiadczenia = wykupienie znaczka oplaty skarbowej za 11
    zł......

    > 2) gdzie moge dowiedziec sie jakis informacji jak zalozyc firme? Chodzi mi
    > o to, do jakich urzedow musze sie zglosic,

    Urzad Miejski
    GUS
    Urzad Skarbowy
    ZUS
    i w Twoim wypadku -> URTiP

    jakie sa pozniejsze koszty
    > takiej firmy (to znaczy firma bedzie miec maly obrot, a zysk to juz bardzo
    > maly, jestem uczniem LO, jakie sa takie koszty, ktorych sie nie da ominac,
    > nie chodzi mi tu o podatek od zysku , ale np. ZUS).
    > najlepiej prosilbym o jakas strone, gdzie dowiem sie wiecej jak zalozyc
    > firme, co zalatwiac, ile to trwa, po prostu wszystko.

    Pogooglaj . . .

    > Serdecznie dziekuje,
    > pozdrawiam

    Rowniez pozdrawiam
    M i r o s ł a w B o r o d z i u k - administrator sieci QuarkNET
    a...@q...pl m...@q...pl http://www.quarknet.pl
    tel. 0 504 122 102, gg: 329888
    "Everything should be made as simple as possible, but not simpler"
    (Albert Einstein)