  • Data: 2009-02-20 21:17:01
    Temat: Re: zaliczki na pit36 - cdn optima, dziwnie niska wartosc
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Co w tym dziwnego? O tzw. "kwocie wolnej" nie slyszalas?
    to by sie zgadzalo (556,02 zł o ile sie nie myle), sadzilam, ze mozna
    ulge miesieczna odliczyc tylko w wysokosci 46,33, z 556 zł, w sumie za
    caly rok

    > 2. Teraz juz nei musisz sie spieszyc, przelew do US i tak juz dojdzie z at
    > aponiedzialkowa, a Ty bedziesz wisiec fiskusowi odsetki za zwloke :) Wiec
    w takim ukladzie nic nie wisze... ale puszczajac przelew jeszcze dzis w
    razie czego mam potwierdzenie z datami 20.02,2009

    > juz zrelaksuj sie.
    no to teraz juz chyba moge

    podziekowala :)