  • Data: 2005-12-14 18:56:33
    Temat: Re: zaliczka za grudzien-przelew
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atomek wrote:

    > zgodnie ze sztuką powinny być 2 przelewy. Do zobowiązania za listopad
    > wynikającego ze złożonego PIT-5 za listopad, oraz do zobowiązania za
    > grudzień wynikającego z PIT-5 za listopad.

    Znaczy sie dwa pity trza zlozyc? Zgubilesm sie...

    > Oczywiście nic się złego nie
    > dzieje, jeśli wyśle się 1 przelew w podwójnej wysokości (przynajmniej w moim

    :)

    Moje pytanie raczej bylo raczej o to, co jak sie sumarycznie zaplaci
    tylko za listopad, a nie podwojona listopadowa kwote.

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8