  • Data: 2002-01-23 17:31:33
    Temat: Re: zakup w hurtowni na paragon
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wg mnie, by "ryzyko sie oplacalo" skala musi byc co najmniej duza.
    > przy 5% udzialu dochodu w obrocie i ok 40% podatku (VAT + PIT)
    > otrzymujemy ZANIZENIE naleznego podatku ok 2 ukrytego obrotu

    W takim razie po co hurtownia proponuje paragony?
    I drugie pytanie: skoro hurtownia wystawia paragon (na którym nie ma danych
    mojej firmy, a ja nic nie podpisuję), następnie ja sobie towar przywioze do
    domu i sprzedam "na lewo" (na razie tego nie robiłem, bo mam wątpliwości),
    to czy istnieje realna szansa wykrycia takiego manewru przez US? Taki zakup,
    ani sprzedaż nie będą zaznaczone w KUP, ja nie potrzebuję odliczać VAT-u (bo
    doliczę marżę do cen brutto w hurtowni, więc i tak zarobię), w hurtowni jest
    tylko paragon fiskalny, to jakim cudem US może "wyniuchać" taki przekręt?Czy
    w systemie komputerowym hurtowni każdy paragon fiskalny jest przypisany do
    firmy, któa zrobiła na niego zakup?
    sebur