  • Data: 2002-11-05 14:09:13
    Temat: Re: zakup samochodu wartego 35tys. za 5tys.???!!!
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tu
    >
    > A mnie pachniejakims grubszym przekretem
    >
    > Boguslaw

    E tam. Sam minister kiedyś napisał, że nie odbiega
    znacznie bez uzasadnionej przyczyny od ceny rynkowej
    taka cena zbycia składnika majątkowego, używanego
    uprzednio na podstawie umowy leasingu (lub innej umowy
    o podobnym charakterze do umowy najmu lub dzierżawy -
    umowy szczególnej) trwającej przez okres co najmniej
    12 miesięcy, która nie jest niższa niż jego zaktualizowana
    wartość początkowa, pomniejszona o wysokość odpisów
    amortyzacyjnych liczonych metodą degresywną przy
    zastosowaniu współczynnika 3 w okresie, w którym
    przedmiot umowy leasingu był zaliczony do
    składników majątku leasingodawcy.

    Cena będzie w tym wypadku ok.
    Ale wg mnie tylko przy pierwszym
    nabywcy. Potem może być już tylko gorzej :-((

    Pzdr
    CEZ