  • Data: 2002-11-05 09:51:12
    Temat: Re: zakup samochodu - dojazd
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:aq6ifs$mcr$1@news.tpi.pl...
    > Brr.. paliwo zwiększa wartość początkowa samochodu?
    > To jak ten maluch co to był wart 100zł, a z pełnym bakiem 200zł? ;-))
    >
    > Przeciez samochód został przekazany do uzytkowania w momencie
    > rejestracji (nawet czasowej), ubezpieczenia i odbioru z salonu (bez tych
    > 2 pierwszych rzeczy nie wyjedzie z salonu). Od tego momentu jest zdatny
    > do użytku. Fabryka daje zawsze jakies paliwo żeby dojechac na najblizszą
    > stację. A tankowanie odbyło sie juz w momencie faktycznego uzytkowania
    > środka trwałego.

    Witam
    Pogrzebałem w przepisach
    rozp. ministra finansow z 17.01.97 w sprawie amortyzacji..... (dzu 6 poz
    35)
    par.6 pkt 4a " za cene nabycia uwaza sie kwote nalezna zbywajacemu
    powiekszona o koszty zwiazane z nabyciem, naliczone do dnia przekazania
    srodka trwalego..... do uzywania, a wszczegolności o koszty transportu,
    zaladunku i wyladunku....."
    Mozna to roznie interpretowac, ja rozumiem to tak, ze samochod mam do
    dyspozycji gdy przyjedzie z salonu do siedziby firmy ( ale przy tym sie nie
    upieram).
    Rzeczywiscie przepisy rodza dziwna sytuacje - gdy maluch pojezdzi przez pol
    Polski to podwoi sie jego wartosc. I co tu komentowac...
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera