  • Data: 2010-08-03 08:26:20
    Temat: Re: zakup auta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Aug 2010, s...@a...pl wrote:

    > Tak przy okazji zasięgnij jezyka u znajomych sprzedawcy, czy oby nie mam on
    > jakichś długów wobec państwa. Bo jeśli ma, to przypadkiem możesz po zakupie
    > ten samochód jeszcze stracić :-/

    Chyba masz na myśli art.112.2 Ordynacji:

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,23,63,767,26
    218,20100730,odpowiedzialnosc-podatkowa-osob-trzecic
    h.html
    +++
    Art. 112.
    § 1. Nabywca przedsiębiorstwa lub zorganizowanej częœci [...]
    [...]
    § 2. (uchylony)
    ---

    :D

    Rzeczywiście, w 112.2 *BYŁ* zapis, że nabywca "byłych środków trwałych"
    o wartości >15 000 zł odpowiada "do ich wartosci", ale zdaje się po jakimś
    wyroku TK został uchylony.

    pzdr, Gotfryd