    From: Daniel Stalica <d...@s...info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zakładanie 1 os DG kilka pytan
    Date: Thu, 27 Nov 2008 13:38:14 +0100

    Tomek pisze:
    > Jest w sam raz na podwyższony podatek od nieruchomości.
    > Jeśli jest freelancerem i chce tylko zarejestrować DG,
    > to niech mama napisze świstek-oświadczenie że się zgadza
    > na rejestrację DG i tyle, żadnych niepotrzebnych umów
    > (swoją drogą jeśli mamie nie płaci to mają już ustne użyczenie)
    > i żadnego wrzucania w koszty czynszu itd.

    No zawsze można to rozegrać na dwa sposoby. Wydawało mi sie że ustane
    użyczenie to jest to samo co pisemne, mają taką samą moc prawną, a więc
    zaniesienie takiej umowy do US (bez podania metrażu) nie powinno się
    różnić od zaniesienia zgody mamy (bo przecież musiało zaistnieć ustne
    użyczenie), ale ja to się nie znam na tym...

    Co do podawania metrażu i odliczania opłat ze skutkiem podwyższonego
    podatku od nieruchomości, oczywiście się zgadzam.

    --
    Blog: http://blog.stalica.info