  • Data: 2008-11-27 13:21:34
    Temat: Re: zakładanie 1 os DG kilka pytan
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-11-2008 o 13:53:39 autor
    <n...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > reasumujac: co mam zrobic? :)
    > Nieodplatne uzyczenie pokoju (i metraz) czy co? Nie chcialbym zeby
    > oplaty za
    > mieszkanie sie zmienily :) Dzialanosc moge wykonywac generalnie tam
    > gdzie mam
    > laptopa i dostep do neta.

    W niektórych USach wystarczy pokazać dowód z adresem pod którym
    chcesz prowadzić DG. Ja zawsze pokazywałem jednozdaniowe oświadczenie
    właściciela(z rodziny) że zgadza się żebym prowadził u niego DG - i tyle.
    Chodzi w tym tylko o to, że ustawa wymaga potwierdzenia danych wpisanych
    do NIP-1,
    więsz urzędas musi mieć jakąś podkładkę żeby nie dostać opr od
    przełożonego.

    Pozdrawiam,
    Tomek