  • Data: 2011-01-18 09:45:40
    Temat: Re: za jaki okres zlozyc pierwszy VAT 7
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-01-2011 10:26, olasienka pisze:

    > Doradzono mi, ze osoby u ktorych moze wystapic nadwyzka podatku naliczonego
    > nad naleznym powinny unikac rozliczenia kwartalnego.
    > moze nie slusznie...

    Może i słusznie, pod warunkiem, że będziesz chciała zwrotu tej nadwyżki
    a nie rozliczenia w kolejnych miesiącach.

    Jeżeli nie występujesz o zwrot tylko przenosisz nadwyżkę aż się
    wyczerpie, to nie ma kwestii korzystności lub nie miesięcznego.
    Ona się pojawia dopiero przy zwrotach, których termin liczy się od dnia
    złożenia deklaracji, więc lepiej wystąpić o zwrot za styczeń niż za I
    kwartał - pieniądze zaczną spływać o 2 miesiące szybciej.

    A z czego wynika ta nadwyżka?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813