  • Data: 2005-11-29 21:15:58
    Temat: Re: wyrok WSA w Lublinie
    Od: Magic<m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najprościej napisz do BIP (Biuro Informacji Publicznej) w WSA w Lublinie z prośbą o
    udostępnienie tego wyroku. Jest to bezpłatne.

    A jeżeli chcesz skorzystać z czyjejś pomocy, to za pośrednictwem allegro pewna
    firma właśnie z Lublina oferuje swoje usługi (wystarczy wpisać hasło akcyza).
    Jakbyś miał jakieś ytania to się z nimi skontaktuj. Ja tak zrobiłem i jestem
    zadowolony, sprawa w toku. Opierają się właśnie na tym wyroku i innych
    orzeczeniach (zwłaszcza ETS) w podobnych sprawach.

    Powodzenia

    -> http://usenet.pomocprawna.info