  • Data: 2002-10-01 07:27:31
    Temat: Re: wypadek - PZU - faktura z warsztatu
    Od: "--vladi" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AC,
    > Nie nadążam za twoją logiką. Może za stara jestem.
    > Co ma sposób liczenia AC do wartości odszkodowania???
    > Odszkodowanie ma pokryć *koszty* naprawy. Dla VATowca kosztem jest
    > kwota netto, dla nieVATowca kwota brutto.
    > Mówimy o naprawie, nie o kasacji samochodu, jeżeli jeszcze nie zauważyłeś.

    PZU powinno zwrocic kwote brutto jesli samochod jest osobowy i nie ma
    mozliwosci odliczania VAT-u. tak czy nie?

    > Ponowie pytanie: a nie? Znasz jakis przepis którego ja nie znam?

    na pewno nie znam przepisu ktorego ty nie znasz :), ale wydawalo mi sie iz
    mozna odliczac VAT zwiazany z eksploatacja tylko samochodu ciezarowego z
    homologacja. (tak samo jak vat od paliwa parkingu etc.) ale moge sie mylic.
    mowie na podstawie wlasnych przejsc z US i PZU.

    vladi