  • Data: 2002-04-12 09:28:40
    Temat: Re: wynajmowane mieszkanie ?rodkiem trwałym ?
    Od: "gantek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stawka amort. to 2,5% rocznie (40 lat).
    > Nie widzę przeciwskazań do odliczania tegoż, również różne porady
    > wskazują to możliwość wpisania sobie tego w koszty.

    Witam
    Jeżeli to nie będzie problemem to bym prosił o podanie jakiegoś przepisu, z
    którego wynika 2,5% ( art. paragraf) .
    Myślę, że wartość można przyjąć z dokumentu zakupu jeżeli taki jest. Tylko
    czy w przypadku zakupu za pieniądze z Kasy Mieszkaniowej - tj. przy
    korzystaniu z odpisów od podatku nie będzie jakichś dodatkowych ograniczeń?

    Pozdrawiam
    Gantek