eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwynajem mieszkania na cele mieszkalne - czy mozna odliczyć ? DG › Re: wynajem mieszkania na cele mieszkalne - czy mozna odliczyć ? DG
  • Data: 2011-08-12 18:02:05
    Temat: Re: wynajem mieszkania na cele mieszkalne - czy mozna odliczyć ? DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Aug 2011, rt wrote:

    > witam
    >
    > firme mam w miejscowosci X pracuje na kontrakcie w miejscowości W, wynajmuje
    > tam mieszkanie na cele mieszkaniowe nie na biuro. Czy mogę wliczyć wynajem
    > w koszty prowadzonej działalności ?

    Cisza... a liczyłem że pojawiły się jakieś nowe interpretacje, spory
    sądowe albo co (i ktoś skomentuje), a tu nic :|

    Obawiałbym się reakcji: "gdzieś Pan mieszkać musi, tam gdzie Pan mieszka
    tam Pan musi utrzymywać mieszkanie i jest to Pańska *osobista* potrzeba" :[
    (może to ktoś skomentuje ;))

    pzdr, Gotfryd