eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwydatki w firmie... › Re: wydatki w firmie...
  • Data: 2002-11-21 12:46:58
    Temat: Re: wydatki w firmie...
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Czy taki proceder jest legalny? Czy US nie bedzie mial zastrzezen? Czy
    > pracownik zanim cokolwiek wyda i kupi "na firme" powinien dostac najpierw
    > zaliczke?
    >
    > Pytam bo spotkalem sie z dziwna rzecza: otoz pracownicy jedej firmy nie
    moga
    > wydac ani zlotowki na zakupy firmowe zanim nie dostana zaliczki. Inni
    > natomiast kupuja na prawo i lewo, a faktury rozliczaja kiedy chca...

    Tu raczej chodzi o to żeby zwiększyć kontrolę nad kosztami firmy. Żeby
    otrzymać zaliczkę to trzeba najpierw dostać akceptację osoby odpowiedzialnej
    na dany wydatek - głównego księgowego, prezesa albo kierownika działu. Poza
    tym z zaliczki trzeba się rozliczać w terminie i nie ma tak, że delikwent
    przychodzi z fakturą po pół roku.
    Dla US nie ma to chyba znaczenia, chociaż różne chodziły słuchy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1