  • Data: 2003-11-04 00:49:59
    Temat: Re: wyciag z banku z bledami jako dokument ksiegowy
    Od: "Indiana" <z...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy wydruk wyciagu z konta zawierajacy przypadkowe bledy jest uznawany za
    > dowod ksiegowy czy w takim wypadku musze kupic kase fiskalna?

    Fiskalna w zależności od obrotu w danym roku z osobami fizycznymi, 20 tyś -
    jeżeli to pierwszy rok działalności, i 40 tyś - jeżeli lata kolejne - jak by
    coś poknocił proszę o sprostowanie grupowiczów !

    > dodam ze
    > blankiety przelewow do paczek za pobraniem wypelniam na komp. a konto jest
    > mBanku. srednio co 2-gi przelew ma bledy w min. 1 polu, co 10-ty w kilku.

    A jakie to ma znaczenie pod względem księgowym???
    Do tych paczek w końcu coś dodajesz, fakturę, paragon???
    Fakturę księgujesz z danych na niej zawartych, a paragony zbiorczo
    sprzedarzą dzienną, bez podawania kto to kupił, nawet jeżeli posiadasz pełne
    dane osobowe klienta.

    > Czy to normalka w tym banku?

    Nie tylko w tym banku ale i w innych też, Inteligo nie jest pod tym względem
    lepsze :-)

    > Wyglada to tak jakby druczki byly puszczane
    > przez OCRa do tego bez polskiej czcionki :( (zamiast ąężźł mam "?")

    Nie wiem czego to przyczyna, ale faktycznie mam podobne wyciągi z PKO BP i
    się nie przejmuję. Ważne że kwoty grają ze stanem faktycznym.