  • Data: 2005-12-28 13:51:32
    Temat: Re: wybór sposobu rozliczenia z US
    Od: Jarek <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki sposób Waszym zdaniem będzie dla mnie najwygodniejszy? Chcę wykonywać
    > i sprzedawać fotografie (ślubne, reklamowe, jakieś studniówki itp.). Czy
    > istnieje jakieś idealne rozwiązanie, czy będę wybierał między jednym a
    > drugim złem?

    Aha, z tego co już wiem, to raczej chcę uniknąć VAT, kasy fiskalnej i
    innych przyjemności. Raczej nie przewiduję niesamowitych dochodów, mam
    tylko nadzieję jakoś z tego przeżyć.
    Gdzieś czytałem o jakiejś granicy dochodów, powyżej której trzeba kupić
    kasę fiskalną. Pamiętam, że bardzo chciałbym tyle zarabiać ;)
    Jarek