  • Data: 2003-02-26 19:29:23
    Temat: Re: wybór US do wspólnej deklaracji rocznej
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0302261557010.-124635097-100000@k
    6-2.portezjan.zabrze.pl.
    ..

    > Abstrahując od wartości użytkowej takich rozważań, to:
    > 1. Ustawodawca po coś przewidział oddzielne pojęcia "zameldowania"
    > i "zamieszkania"

    Właśnie to znieśli. Zgodnie z wyrokiem NSA z kwietnia podajże interpretacja
    ma być taka, że miejsce zamieszkania należy zgłosić do biura meldunkowego,
    żeby nie uprawiać fikcji.
    Nawet ostatnio z tego skorzystałem.
    Poszedłem do biura meldunkowego, napisałem, że mieszkam na ulicy takiej i
    takiej i psiadam tytuł prawny do mieszkania i zażądałem zameldowania.
    Po przepychankach słowno-muzycznych zostałem zameldowany.
    Jedynym dokumentem jaki miałem to był wydruk czynszu za mieszkanie na moje
    nazwisko z nowym adresem.

    Ale to jest Polska właśnie.