  • Data: 2004-04-21 10:39:23
    Temat: Re: wspolne rozliczenie ze zmarlym....
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    [...]
    > Nie wiem jak tam wygląda ew. "podział" wydatków, ale o ile jest
    > możliwy to trzeba optymalnie "podzielić" (jeśl oboje przekroczyli
    > 'kwotę wolną' :[ i są w 19% to w sumie żadna różnica !) i odliczyć
    > u żyjącego lub kazać odliczyć USowi za zmarłego małżonka.
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Nie uswiadomilem sobie wczoraj jednej jeszce rzeczy...

    Wdowa nie dostawala juz przez pelny rok renty...
    Wiec.. wiesz.. jest jescze to, co odpowiada jakby kwoicie wolnej..

    I tak sie zastanawiam, ze skoro za zmarlego rozlicza sie US to czy ten US ni
    moglby sie "z upowaznienia ustawowego" podpisac ?

    Boguslaw