  • Data: 2007-03-19 09:13:46
    Temat: Re: wpis do KPIR przed otrzymaniem faktury
    Od: Kserkses <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMO nigdzie nie napisano, że w razie otrzymania towaru przed fakturą
    > należy ująć w KPiR kwotę - musi być wpisany ZAKUP, IMHO to nie jest
    > równoważne z "zupełnym wypełnieniem linijki w KPiR"!
    > Poproszę o komentarze :)

    Takie pytanie - kupuje 2 sztuki czegos. z czego jedna sztuka jest na
    magazynie i biore ja od razu do domu. Druga musi dojechac z np. innego
    miasta i jest dwa dni pozniej, razem z faktura za obie.

    Wedle powyzszego mam 2 linijki w KPiR i jedna fakture.

    --
    Kserkses

    " - Mam zamiar umrzec - stwierdziel Jones. "
    " - Mozesz powtorzyc? "