    From: "Bogdan" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: własny program księgowy pracownika
    Date: Thu, 20 May 2004 16:28:00 +0200
    Sender: b...@o...pl@ail217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam ponownie.
    Zakładam, że rozwiązanie umowy o pracę nie stanowi problemu ponieważ i tak
    przynajmniej raz w miesiącu muszą być robione wydruki. Więc będę miał
    wszystkie zapisy jakie są wymagane przez ustawę o pdf.
    Moje pytanie dotyczyło raczej tego czy ktoś wie coś na temat zakazu takiego
    rozwiązania. Wszyscy wiemy, że oprogramowanie użyte w firmie musi być
    legalne. Jeśli nie bedzie, US może podważyć poprawność zapisów księgowych
    (coś takiego mi się kiedyś obiło o uszy - nie wiem tylko, czy zapamiętałem
    to co trzeba bo u ustawie na ten temat też nic nie znalazłem). Tak więc
    jeśli pracownik przyniesie swoje legalne oprobramowanie to chyba wszystko
    będzie OK.
    Jak już sam napisałeś co nie zabronione... Wic polega na tym że nie
    znalazłem nigdzie zakazu i się zastanawiam czy czegoś nie przeoczyłem.

    Pozdrawiam
    Bogdan Al