eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwłasny program księgowy pracownika › Re: własny program księgowy pracownika
  • Data: 2004-05-20 20:32:46
    Temat: Re: własny program księgowy pracownika
    Od: "Halszka" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > Powiem krótko: jak by na mnie trafiło i uznał bym to za "pasujące
    > firmie" rozwiązanie to bym się zgodził :)
    Ja nie. Dlatego - o czy piszesz nizej.
    >
    > Nie wiem czy wyczuwasz co chcę powiedzieć: rozwiązujesz umowę o pracę
    > i po upływie wypowiedzenia ona "znika" ! NIC co było z niej zapisane
    > nie obowiązuje - na tej zasadzie np. prawidłowa umowa o "zakazie
    > konkurencji" (mimo że regulowana wg KP) powinna być zawarta OSOBNO,
    > a nie jako część umowy o pracę (BTW: taki mądry jestem, bo czasami
    > czytam .prawo a tam to kilka razy wałkowali !)
    > A tobie przydałaby się gwarancja że dane nie znikną razem
    > z pracownikiem ;)
    >
    Wiesz. Pracownik dane zarchiwizowane moze pozostawic. Bedzie OK. Ale nie
    bedzie na czym ich odtworzyc bo zabierze program.
    Nie wiem jak jest teraz ale kiedy zaczynalem prowadzic ksiegowosc na
    komputerze w 95 roku to wymagalo sie ode mnie posiadania programu
    licencjowanego, jego zapasowej kopii i instrukcji obslugi.
    Pozdrawiam
    OldMan


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1