  • Data: 2009-11-19 14:01:13
    Temat: Re: wgląd w US we własne deklaracje VAT
    Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mała, oba lata sie przedawniły.

    Może nie będzie mi potrzebna, ale mam problem, bo podczas remontu gdzieś za
    dobrze schowałem Ewidencję środków trwałych i wyposażenia. Jak się nie
    znajdzie, trzeba będzie ją odtworzyć. Trzymam wszystkie faktury
    zakupu/sprzedaży od 1990 roku, ale KPR + rejestry VAT wyrzucam
    systematycznie po upływie 6 lat. A bez informacji o tym, jak
    zakwelifikowałem dany zakup (środki trwałe/wyposażenie) nie uda mi się tej
    ewidencj ze 100% pewnością odtworzyć. Stąd pomysł, by zapytac w US o wgląd
    do deklaracji.
    > A może najpierw zapytać u źródła??
    > Telefon nie kosztuje aż tyle.
    spróbuję :)