  • Data: 2009-11-20 14:15:01
    Temat: Re: wgląd w US we własne deklaracje VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:

    > Wiem, to wymaga pewnego "poświęcenia", ale może to jest jakoś łatwo
    > dostępne...(jeżlei trzymają jeszcze te deklaracje)

    Teoretycznie dane z deklaracji są w systemie komputerowym USu - twoje
    deklaracje były przepisywane, pozycja do pozycji, do systemu (i dalej
    są, chyba że się wysyła e-deklaracje)

    Ale pytanie czy w tamtych latach był to ten sam system?
    I czy US udostępnia wydruki z niego?

    Tu już koniec języka za przewodnika.

    W ZUS można dostać wtórniki swoich deklaracji wydrukowane z ichniego
    systemu. Mam to przetestowane.

    Jak przetestujesz US to nam powiedz jak poszło :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813