eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwadliwa faktura od TPSA › Re: wadliwa faktura od TPSA
  • Data: 2004-01-31 07:22:23
    Temat: Re: wadliwa faktura od TPSA
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam!
    > Otrzymałem od TPSA fakturę za modem do Neostrady. Pisałem już wcześniej,
    > że ci debile nie mogą od ponad dwóch miesięcy zaktualizować swojej bazy
    > klientów w związku z czym dostaję faktury nie na firmę a na poprzedniego
    > właściciela linii. Co ciekawe ten poprzedni abonent nie zawierał umowy
    > na dostarczanie Neostrady, ale fakturę dostał :-)
    > Faktura jest z 15-01-2004, data sprzedaży: 17-11-2003, termin płatności:
    > 29-01-2004, dostałem ją dzisiaj, czyli 30-01-2004, co nie jest dziwne,
    > bo została wysłana 28-01-2004.
    > Teraz pytanie co z tym zrobić? Zakładam, że kiedyś dostanę korektę tej
    > faktury (złożyłem już reklamację), ale nie wiem, czy tą mam odesłać, czy
    > zostawić sobie i dopiąć do niej korektę? Sprzedaż dotyczy roku 2003. Z
    > VAT'em nie powinno być problemu, bo tu się liczy data otrzymania
    > faktury, ale czy taki koszt mogę wliczyć sobie w obecny miesiąc, czy
    > robić jakieś zmiany w KPiR i deklaracjach za listopad, bo koszt dotyczy
    > listopada? Nie zamknąłem jeszcze roku, więc może dopisać to do grudnia?
    > W jakim miesiącu odliczyć VAT? Czy potraktować fakturę jako otrzymaną
    > (mimo, że nie jest dla mnie) i odliczac w styczniu, lub lutym, czy
    > czekać na przysłanie korekty i dopiero w miesiącu jej otrzymania lub
    > następnym?
    > Pozdrawiam
    > Maciek
    > KPiR, VAT, memoriał, problemy z TPSA
    >

    Kurdelebele !!!
    Szanowny Maciusiu ....
    Jeśli śledzisz grupę, to zauważyłeś ostatnio mniejszy mój udział w niej, ku
    radości pozostałych, powodem tego jest właśnie TP SA też miałem na próbę
    neostradę i oddałem to przed terminem, więc oczekiwałem faktury za 1 zł +
    vat
    od tamtej pory dostaję co miesiąc fakturę z doliczoną opłatą za neostradę.
    Niedługo Panie odpowiedzialne zaś odebranie telefonów od sfrustrowanych
    klientów będę znał po imieniu i umawiał się z nimi po pracy na kawę a może i
    nie tylko, jak za dawnych lat bywało :)))))))))))))))))))))

    Po otrzymaniu każdej wadliwej faktury wykręcam numer bezpłatnej tzw.
    "błękitnej linii" prawdopodobnie ten błękit pozostał po spożyciu napoju
    ........ też niebieskiego, jagogdzianką zwanego potocznie, i reklamuje.
    Proszę panią o:
    Imię
    Nazwisko
    oświadczam jej która godzina
    oświadczam jej jaka jest data

    pamiętaj, że Twoją reklamację jakaś pani wpisze do uwag klienta

    to wszystko wpisane z tyłu na fakturę
    stanowi niejako dowód wraz z podłączonym bilingiem dla tzw. sądu

    W momencie, kiedy przyślą mi prawidłowe faktury , to zapłacę ... ale
    wcześniej upomnę się o rekompensatę za uciążliwości i nękanie mnie
    niewłaściwymi fakturami
    Zresztą przy Waszej pomocy .. to pobawimy się z Tepsą, jak się uda i czas
    pozwoli

    pozdrawiam
    fart


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1